چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام

۳۵۹ بازديد

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام

 

باز هم صحبت مان از بخش استوری اینستاگرام میباشد قسمتی که نه تنها این روز ها بلکه در آینده نیز محل پر چالش و داغ اینستاگرام خواهد بود، به ویژه اینکه اینستاگرام این قسمت را جدیدا اضافه کرده بود اما آپدیت های زیادی در این بخش داده شد و در آینده نیز بروز رسانی های زیادی را در این بخش مشاهده خواهیم کرد.

 

همانطور که گفتیم قسمت استوری اینستاگرام نیاز به بروز رسانی های متعددی دارد تا خواسته های کاربران خودش را به نحو احسن ایفا کند. یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام در ماه های قبل در قسمت پست گذاری خود صورت گرفته شد که با این ویژگی میتوانستیم یک پست را به صورت آلبوم و با استفاده از بیش از یک عکس و یا ویدیو در آورده آنرا انتشار دهیم.

 

 

حتما بخوایند آموزش جامع: آموزش استوری اینستاگرام

 

همین موضوع باعث شده بود که کاربران این شبکه اجتماعی انتظار داشته باشند تا همین ویژگی در استوری اینستاگرام فعال شود و همین هم شد یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام در قسمت استوری خود فراهم کردن شرایط گذاشتن چند استوری در اینستاگرام بود که این امکان نیز جدیدا در اینستاگرام اضافه شد.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

نحوه گذاشتن چند استوری در اینستاگرام :

خب همانگونه که توضیح دادیم ویژگی آلبوم کردن در یک پست در استوری اینستاگرام نیز فعال شده و شما به راحتی میتوانید از این قابلیت چه در هنگام ضبط و یا گرفتن عکس اقدام به آماده و گذاشتن چند استوری در اینستاگرام به صورت پشت سر هم اقدام کنید و هم میتوانید با مراجعه به گالری گوشی خود اقدام به ایجاد آلبوم برای ارسال استوری خود در اینستاگرام کرده باشید برای این کار کافی ایست کراحل زیر را انجام دهید

 

1_  از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و در صفحه باز شده که صفحه هوم اینستاگرام میباشد آیکون شبیه به دوربین را که در تصاویر زیر نیز مشاهده میکنید انتخاب میکنیم.

 

2_  با انتخاب این آیکون مستقیما وارد صفحه استوری خود میشویم که در این صفحه برای گذاشتن چند استوری در اینستاگرام خودمان میتوانیم از چندین راه اقدام کرده باشیم.

 

3_ اگر میخواهید همان لحظه از محیط موجود عکس بگیرید کافی ایست قبل از گرفتن تصویر، آیکون آلبوم مانند " capture multiple " که در بالای همان صفحه قرار دارد را لمس کرده که با فعال کردن این ویژگی هر عکسی که شما بگیرید به عنوان یک تصویر از آلبوم در حال تشکیل آماده خواهد شد و در صورت تایید شما و انتخاب نوشته next به مرحله بعدی برای ویرایش تصویر های گرفته شده خواهید رفت.

 

4_ همین مورد در قسمت ضبط در استوری اینستاگرام صدق میکند که شما با فعالسازی آیکون ایجاد آلبوم میتوانید ویدیو های متعددی را ضبط کرده و سپس بعد از اتمام ضبط گزینه next را انتخاب کنید تا آماده ارسال شده باشند.

 

5_ اما اگر میخواهید از محتوای گالری گوشی خودتان تصاویر و یا ویدیو های مد نظر خود را به صورت آلبوم آماده و ارسال کنید، کافی ایست در صفحه استوری اینستاگرام خودتان صفحه را بالا بکشید تا قسمت گالری تان باز شده و سپس برای آلبوم سازی کافی ایست یکی از تصاویر و یا ویدیو های موجود را لمس و نگهه دارید که بعد از آن میتوانید یکی یکی به انتخاب سند های مد نظر خود بپردازید.

 

 

با استفاده از ویژگی جدید گذاشتن چند استوری در اینستاگرام کنترل بر نحوه مدیریت استوری ها راحت تر از قبل شده.

 

 

جمع بندی

همانگونه که گفتیم اینستاگرام ویژگی جدیدی را در قسمت پست گذاری خود فعال کرد که از آن پس کاربران آن میتوانستند پست های خود را بیش از یک عکس یا فیلم و یا ترکیبی از هر دو، آماده و به صورت اسلایدر انتشار دهند. که برای نحوه پست گذاشتن در اینستاگراممیتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید. بعد از آن بروز رسانی نیز کاربران این برنامه انتظار داشتند که همین ویژگی در قسمت استوری اینستاگرام شان فعال شده باشد تا به راحتی بتوانند این قسمت در پیج خودشان را مدیریت کنند که همین اتفاق هم افتاد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.